
Voor het eerst sinds dat ik (Wim) lid ben van de club, een tellijst wordt getekend door de Schrijver, bijzonder. Overigens wel aan te bevelen ;).

Dat op de site > Ook Ik: elke week een andere OMO wordt geplaatst.
Het licht van tafel 1 werkt weer via de klok, dank je wel Rob van Kesteren
Om makkelijker op te staan, een iets hogere zitplaats, dank je wel Hans Kroos.

Dat sinds deze competitie de tellijsten niet handmatig maar
met een “club stempel” worden goedgekeurd.

Dat de tellijsten tot einde competitie
keurig bewaard worden.

Nieuwe bedekking op de vloer rond de biljarts!!


